Shopp

Hejsan bloggen idag var jag i skolan skönt att ta studenten om mindre än ett år hehe.
Har inte gjort så mycket bara vart i skolan sedan gick jag till stan och köpte en plånbok skit snygg!! har nästan en likadan hehe men va inte nöjd med den så köpte en ny istället!
Sedan pratade jag med älsklingen i msn och bakade äppelkaka med en kompis dem var jätte god :p

Hade denna som kostade 150!
Rekomenderas inte eftersom mynten faller av även om den är stängd och att kriditerna ocskå faller av även om du har så tjock bunt som mörjligt!



Så köpte denna iställer :) samma märke med som ett kuver istället med en kedja så allt finns kvar därinne hehe
250 kr

Kommentarer
Postat av: JULIA - Fashion blogg

Vill du ha channsen att vinna lite nya höstsmycken. Då tycker jag verkligen att du ska anmäla dig till min tävling där en lycklig vinnare får både ett halsband och ett par örhängen med snygga och stilrena höstlöv!



http://juliaaahh.blogg.se/2011/september/tavling-i-samarbete-med-live-loud.html



Lycka Till ♥

2011-09-14 @ 19:42:11
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0