Helg!

Hejsan blogge. Har varit hemma sen klockan halv två och städat hela huset snacka omatt det är jobbigt och jag ska faktist gifta mig snart men som tur är ska jag och älsklingen ska bo i en lägenhet med en tvåa, passar oss perfekt :D

Men men nu är jag i alla fall klar med städningen och väntar på att vissa personer ska komma och se vår lägenhet vi kanske ska byte eftersom dem har trägård och när mamma hör orden trägård så springer hon direkt hehe hon älskar verkligen pynta den alla årstiden på året hoppas jag inte blir som henne. :P


Nu ska jag i alla fall fixa lite saker och kolla på the vampire diaries! och sedan kanske åka till körskolan men den är inte hundra procent men vi får se vad som händer men tills dess får ni ha en trevlig eftermiddag samt


trevlig helg!

Kram Maria!

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

fin header :)

2011-09-16 @ 18:05:36
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0