Älskar dig

Varför är kärleken underbar men samtidigt jobbig?
Varför är kärleken värd att älska men ändå sårbar?
Varför tar inte vissa kärleken på allvar medan andra gör det?
joo det finns många saker jag undrar kring ordet KÄRLEK.

Är det sant att jag tog kär och han tog lek? eller tvärtom?

Det finns miljoner frågor angående kärlek men vad jag vet just nu är att jag är så himla kär så jag vet inte ens hur jag ska beskriva.
Min pojkvänn är inte ens i Sverige, utan han är i sitt hemland och jag kan inte klara mig utan han, jo jag vet att han kommer tillbaka men det käns att det är evigheter kvar varför?
varför tar det så långt tid för dem som vi älskar att komma?
Om jag ska vara helt ärligt har jag till och med stuttit och gråtit vissa kvällar för att jag har saknat han så mycket, jag önskar att jag vaknar och ser han bredvid mig.
Jag känner mig vilse utan honom att jag går på fel väg, ingen kan hindra mig att vänta tillbaka och gå den rätta vägen igen.
värför är det så? För mig är kärlek ingenting man ska gå och leka med, eftersom i vissa fall kan det leda till döden för att man älskar personen så mycket.

Men i mitt fall kan jag bara vänta och se till att han kommer till mig jag kanske skriver som att vi inte har träffats i flera år men sanningen är att jag inte har sätt han på tre månader med för MIG käns det som tre år om inte mer!!

Jag älskar han så mycket så att jag inte kan beskriva det med ord känslor är svåra att beskriva.
men det enda jag önskar är att han kommer tillbaka och att vi kan bilda familj tillsammans och vara med varandra resten av livet tills döden skiljer oss åt!!


älskar dig älskling tack för att du finns och lyster upp mina dagar <3



(jag var tvungen att skriva av mig för att jag exploderar med alla känslor som jag har inne i mitt hjärta hoppas ni tyckte om de som jag skrev)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0