Vad vi tjejer vill ha!

Jag skriver detta inlägg för oss tjejer därute!
Vi tjejer, vi älskar sådana spontana uttryckkänslor..
Till exempel genom att ni killar säger någonting fint, och då inte bara personligen, nej..
För oss tjejer känns det viktigt med att ni visar för alla andra att "detta är min tjej och jag älskar henne"

Och då kan ni killar fråga er själva..
När var senast du postade någonting på din flickväns logg på facebook?
Eller har du någonsin gjort det?

Sådant är enormt viktigt för oss tjejer. Vi vill att omvärlden ska se hur mycket ni bryr er.
Det är som en bekräftelse för oss, att vi är bra.. Att ni vågar låta andra se det..

Om du inte känner dig som världens poet och kan skriva ett lite längre inlägg om hur mycket du älskar och hur mycket din tjej betyder för dig kanske du kan offra ett spontant "Jag Älskar Dig!"

Personligen skulle jag ha blivit varm av lycka, och jag vet att de flesta skulle instämma..

Eller har du någonsin köpt blommor?
Visst, alla tjejer är inte så "romantiskt lagda" att de gillar blommor, men ingen säger nej till en röd ros..

Eller vad sägs om det här, ett par som bor tillsammans och när hon kommer hem möts hon av rosor som ligger på golvet här och där och genom att följa dessa leds hon till ett dunkelt sovrum fyllt med levande ljus och där.. Där väntar en vas med hundra rosor och hennes älskade..

Garanterat skulle den killen iallafall få en väldigt passionerad natt ;D

Men åter till detta med spontana uttyck.. Tänk efter, överraska, ta andan ur din älskade, det är hon värd, och jag säger bara.. Det lönar sig ;)






Kommentarer
Postat av: sally

åå det skulle absolut inteskada med 100 roser eller vad det nu kan vara man gillar

2011-10-14 @ 12:27:34
URL: http://bossdiva.blogg.se/
Postat av: sara

snygg blogg :D

Jätte fin header verkligen.



Hoppas du får en super bra dag!

2011-10-14 @ 13:44:25
URL: http://justyours.blogg.se/
Postat av: Bismillah <3

fina bilder:)

2011-10-14 @ 19:20:00
URL: http://koranengudsord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0