Sen uppdatering

Hej bloggen, jag är ledsen att jag uppdaterar så sent, men jag har inte haft lust om man säger så.
Har inte ens haft lust att gå till skolan idag, jag sov till halv tre på eftermiddan idag.
Har bara tänk på älsklingen och hur mycket jag saknar han!
Kan inte vara utan honom, livet är svårt har inte rörtt honom på snart fyra månader och det känns som evigheter, även sitter jag och bråkar med honom på telefonen bara för jag har saknat honom vill känna hans närhet och kärlek!
Det är svårt när två personer är seperata och är i två olika länder, ibland brukar jag gråta till jag somnar för att jag saknar honom så mycket.
Problemet är att jag vet inte hur jag ska klara av att vara utan honom i nio månader till!
Migrationen säger att det kan ta upp till nio månader att fatta ett beslut om han får komma och bosätta sig här!
Och jag klarar inte att vänta!

Jag gjorde förut problem mellan oss bara för han inte besökte mig på 5 dagar!
Bara på 5 dagar!
Och dem säger 9 månader!
Jag håller på att explodera, vet inte vad jag ska göra, känner mig ensam.
Ingen kan hjälpa mig eller nått!


Älskar dig älskling
Snälla kom tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0