Mobilbloggar

Hej kära läsare just nu ligger jag i sängen har precis vaknat på grund av att älsklingen ringde mig så jag vakna eftersom mobilen är under kudden.

hehe och nu Mobilbloggar jag det har tagit tusen år för mig att försöka blogga genom mobilen men just Nu har jag lyckats haha.

Egentligen skulle jag och en tjej kompis åka till kista men det får bli en annan dag, vädret är dåligt plus jag vakna inte Men vi kan skylla på vädret i alla fall så det inte blir mitt fel. :D

Jag kolla precis på vädret genom min mobil o jag såg att de kommer regna ända fram till tisdag hoppas inte det orkar ej med regn! Nu ska jag upp och tvätta ansiktet och äta frukost, får ej lata mig mer klockan är runt ett på eftermiddag, det syns att jag älskar att sova :D


Ha en trevlig dag Kram Maria !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0