KÄRLEK!

Kärlek! Vad är det för något???
hur vet man om man har hittat sin sanna kärlek och vet att han/hon är den rätta?
Ja ni det kan man verkligen inte veta, men det jag vet är att kärleken är så himla underbar!
bara tanken på känslan att vara kär så är man helt lycklig.
Just nu är jag så hilma kär och lycklig jag saknar min kille så mycket fast att jag bara såg han igår? jag kan inte tröttna på honom och sanningen är att jag inte vet varför
jag blir bara mer och mer beroende utav hans närhet för varje dag som går.
Det kanske inte är normalt? eller? Det vet jag inte, det enda jag vet är att jag behöver han i min sida hela tiden, utan han är jag inte hel och kan inte leva då blir hag en fågel med en bruten vinge!

Kärlek för mig handlar inte bara om att ha sex! utan att känna närhet, värme, trygghet hos personen som jag är med okej jag förstår att sex och mys binder starka känslor hos varandra med jag är inte ute efter bara just det, men det är beroende från person till person!

Men det tycker jag kärlek handlar om närhet osv


Vad är kärlek för dig?

Kan du ge mig ett bra svar så får du en länk av mig ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0