Tjockis veckan!

Det kanske är sent med att blogga men jag bloggar i alla fall:)

Dagen blev att vi stannade hemma som vanligt så tyvärr har jag inte gjort något om jag ska vara ärlig!
har haft en väldigt tråkig jul kan man säga har inte gjort något speciellt förutom att stanna hemma!
Har suttit vid daton och käkat chocklad chips och allt möjligt kan man säga, har ätit onyttiga saker enda sen jul lovet och tyvärr är det inte bra !!! måste få stopp på det!

Jag tror att mitt nyårs löfte blir att jag ska minska på sådanta saker, och börja äta nyttigt och träna!väldigt viktigt ju!

Vad ska man säga chocklad är som en drog tar man en bit vill man ha hela!
Men nej ush måste lägga av med det och böja gå till gymmet!


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh jag vill ha ;)

2011-01-02 @ 14:18:08
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0