Tidigt

Godmorgon på er:), vet ni vad det konstiga är? att jag är vaken tidigt eftersom klockan är halv nio på morgonen och jag är den typen som vaknar sent på morgona eftersom jag är ledig så jag passar väl på att sova!
Men idag var det speciellt jag vet faktist inte varför jag vaknade tidigt eller snarare vaknade jag på grund av att jag fick ett sms från en vän så det är nog därför, jag är fakstist ganska lättväkt om man säger så. :)

Annars har jag inte hunnit göra något än att dricka vatten så det var väl ganska intressant hehe.
Dagens planer blif väl att åka ner till stan med två vänner och det är MÅNDAG idag så idag har jag all tid på mig
att kolla runt i affärerna hehe.
Annars vet jag inte hur dagen blir. :)

Angående harry potter så var den ganska bra! ni som inte har sätt den måste se den!
jag tycker den va en mjuk start angående till ''kriget'' som kommer vid sista filmen så där förväntar jag mig lite mer action än dem här sista filmerna. ;)
Annars blir lilla Maria väldigt besviken och det vill jag tyvärr inte vara :)


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv; jo förutom ormarna! (a'

2011-01-03 @ 12:46:55
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

hahah jag med! höll på att springa ut ur lokalen, jag har total fobi för ormar

2011-01-03 @ 13:13:59
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0