Tandläkare!

Hejsan, kom nyss hem eftersom jag var hos tandläkaren skönt att man inte hade några hål :)
tyvärr  gillar jag inte att gå till tandläkaren, jag har ingenaning varför men jag har alltid avskytt att gå dit
men ibland är man tvungen att gå och se om det är nått fel på tänderna men som tur var allt perfekt.

Angående igår så var jag i stan och hade det jätte roligt med mina vänner,
vi skrattade och umgicks det var verkligen längesedan man fick ett gott skratt hade inte skrattat
så mycket på ett bra tag faktist så det är skönt att man får byta miljö och ha e skön dag.:)

Idag ska jag städa och sedan plugga, börjar skolan på måndag så det är dags att börja plugga igen, orkar verkligen inte men är man tvungen så måste man plugga, man har inget annat val liksom.


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Var med och tävla om massa extrabesökare i dagens blogg :) !



Kram Bea

2011-01-04 @ 12:44:35
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0