Stockholm

Kontigt nog vaknade jag tidigt idag och jag har ingen aning varför, jag som brukar somna om för jag älskar att sova hehe.:P
Nu ska jag fixa mig för att jag ska åka ner till stockholm för att shoppa med några vänner, så vi får väl se om jag köper något eller inte.;)

Annars tror jag att jag inte har något annat för mig, jag kanske ska plugga när jag kommer hem, men det får jag se om jag orkar om jag liksom inte är helt död efter dagen. ;)

Nu ska jag fortsätta sminka mig, så vi hörs väl när jag kommer tillbaka ;)

Puss & kram
Maria!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du har det bra idag snygging (:

2011-01-07 @ 16:45:48
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0