Sthlm!

Hejsan jag vet att det är sent inlägg idag men det va för att jag åkte till stockholm direkt efter skolan och nyss kom jag hem så jag har inte haft tid med att sitta framför datorn så det är därför jag inte har bloggat på hela dagen.

Annars så åkte jag inte till skolan, tyckte det var onödigt eftersom jag hade missat rätt så mycket så jag sjukanmälde mig!
Men ska ändra på det, ska gå varje lektion, inget met skolk och sådana saker nej nej!

Annars som sagt var jag i stockholm emd ett par vänner och gick runt och kollade saker, hittade rätt fina saker men köpte inte eftersom det kommer att komma finare saker snart så tyckte det var onödigt.


Nu ska jag chilla lite så vi kna väl höras imorgon ;)

Puss & Kram

Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0