Stan/film

Är det söndag idag? Om jag ska vara helt ärlig så är jag borta trodde det var måndag idag så jag
bad en kompis hänga med till stan och så dum som jag är så trodde jag att stan stängde vid klockan sju så jag bad henne att vi skulle åka vid klockan fem sedan säger hon att det är söndag och att alla affärer är stängda snacka om att jag blev ganska sur.
Men vi gick ner i alla fall och gick runt och hade det trevligt. :)
Annars har jag inte gjort så mycket än att snacka med några kompisar i telefon och haft det roligt istället för tråkigt hemma så det är något posetivt i alla fall.:)

Just nu tänker jag fakstist se på en film
och jag tror det blir Harry potter and the Deathly hallows Part 1


Hoppas att filmen är bättre än halv blodsprinsen för den sög rejält ;)



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur långt jullov har du? (:

2011-01-03 @ 00:48:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: FowZie ♥

den är r ätt spännande =)

2011-01-03 @ 00:55:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0