Sent inlägg

Hejsan, jag är ledsen att jag inte skrev på morgonen men jag hade inte tid, jag fick strees på mogornen som gjorde att jag inte kunde blogga så jag får göra det nu istället!

Idag slutade jag tidigt i skolan eftersom vissa av mina lärare är sjuka fick sluta vid elva tiden iställer för halv tre, skönt ju! ;)

Just nu är jag hemma hos min tjej kompis vi ska äta tacos *mums* gott ju. ;)
Sedan ska vi bara uumgås och ha det mysigt, det var ett tag sen jag gjorde något kul med mina vänner!


Nu ska jag hjälpa dem!
Så vi hörs väl när jag kommer hem ;)

Puss & Kram

Maria!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

åh jag vill också äta tacos ;)

2011-01-13 @ 14:39:24
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0