plugg/kompis

Ush vad kallt det är ute idag, kom nyligen hem från en kompis men ändå så sitter jag och fryser.
Dagen vad i alla fall sådär, fick städa och plugga som valigt, det värsta jag vet :/ tycker inte om att städa eller plugga plus att det är skolan redan på måndag gud vad tiden går fort!
Har inte vilat upp mig helt, känner mig fakstist inte laddad ännu för att gå till skolan igen.

Annars har jag inte gjort något speciellt förutom att planera min födelsedag!
Jag fyller år exakt om 34 dagar ;) ska göra en stor 18 års fest så det blir väl jobbigt, vem jag ska bjuda osv
vet knappt vad jag ska ha för mat!
Har ni någon förslag så kan ni kommentera det är ni snälla :)

Samt har jag pluggat, som sagt så är mitt liv ganska tråkigt enligt mig själv, jag gör inget spännande förutom att plugga och städa ganska kul va?
Nej det tycker tyvärr inte jag, jag vill resa jorden runt, träffa nya människor, se andra kulturer!
Det skulle vara perfekt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0