morgon!

Godmorgon på er, era sömntutor :) eller snarare jag som är det eftersom jag älskar att sova. :p
Har precis vaknat och ska snart börja plugga tråkigt som vanligt men jag är som tvungen så jag kan inte göra något åt saken.
Annars har jag inga planer för dagen , jag kanske åker till stan med min kill kusin, vi ska planera min födelsedags fest eftersom han ska hjälpa till med grejerna.
Annars vet jag inte vad jag ska göra så då kanske jag åker ner och träffar ett par vänner men det är inte så säkert vi får väl se lite senare om vad som händer efter plugget och städaningen som alltid kommer det först innan jag ska hitta på någon. ;)

Ska plugga nu så skriver lite senare

Puss & kram

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0