Lördag!

Godmorgon på er, har ni sovit gott? för det har jag i alla fall, kunde faktist sova ut mig idag gud va skönt!
Inget strees eller vakkna upp på morgonen jätte härligt kan jag säga er!

Angående igår kan jag säga att jag är väldigt ledsen över att jag bara blogga en gång, men anledningen var att vi fick gärster och det gjorde att jag inte kunde blogga.
Vi var över 4 familjer hemma hos oss, vi åt middag allihop vi brukar kalla det ''sah7ra'' på arabiska och hur man ska kunna tolka det på svenska är ganska svårt men man säger ''uppe sent'', man äter med vänner/släkten på natten vid 8 på kvällen och fortsätter upp till middnatt eller det beror på när dem vill gå.
Men det vad ganska trevligt, det var ett tag sedan vi gjorde så.

Sedan åt vi såklart tårta ocskå ;) Eftersom min syster ''fyllde år'' hon fyller år den 17 men mamma passade på att göra den medan kusiner och släkten var här, så det var väldigt roligt. :)

Ja det var det som hände igår!

Idag har jag inga planer om vad som kommer att hända, det enda jag vet är att jag kommer ha veckans länkning här på bloggen och att jag ska städa och plugga, annars vet jag inget.
Men vi får se hur det blir senare.
;)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad gör du idag babe? (:

2011-01-16 @ 17:12:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Alexandra

så skönt att sova ut :)

2011-01-16 @ 17:29:13
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0