Kväll

Ska snart lägga mig! klockan är snart tio bäst att lägga sig tidigt annars kommer jag vara vara vaken ända upp till klockan fem och jag ska vakna vid sex tiden ju.
Måste blörja bli van vid att sova tidigt nu också eftersom skolan har börjat!

Idag har jag pluggat som vanligt efterosm jag har prov om några dagar så man är tvungen att börja plugga redan nu!

Om jag ska vara ärligt har jag saknat skolan, eftersom min skola e kaos, crazy liksom det händer altid något som får en att skratta och så, speciellt på lektionerna. :)


Men nu måste jag väl go och lägga mig så jag inte får stress på mogonen

Ni får ha en trevlig kväll.
Puss & Kram
Maria

Godnatt och sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0