Kusiner§§

Nu har mina kusiner gått och jag har hunnit plugga lite innan dem kom så skönt att det är över.
Annars har dagen varit rätt så okej, städat, pluggat och umgåts samt planerat lite för min egen fest som jag ska ha om en månad :) så de är väl skönt det.

Just nu sitter jag och bloggar som ni ser :P så jag gör väl inget speciellt, kollar runt lite i facebook och så.;)

Ska väl ta och lägga mig tidigt idag eftersom jag ska åkta till stockholm med mina vänner och shoppa och kolla lite grejer och så.

Så det blir en väldigt mysig och rolig dag fast jag inte har gjort så himla mycket ;).


Nä nu ska jag väl hitta på något så vi hörs väl imorgon :)

Puss & kram
Maria!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

sov gott sötnos (:

2011-01-07 @ 00:19:11
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0