Hemma!

har precis kommit hem, har världens huvudvärk efter en hel dag i stockholm, det var jätte kul men det tråkiga är att man inte hitta något fint.
Jag kanske gick in i tusen affärer tusen gånger om och om igen men ändå har jag inte hittat något fint!
Fick flipp eftersom det fanns bara fula kläder, jag ska alltid ha otur med att hitta kläder jag vet inte varför :(

Annars har jag haft väldigt kul o stockholm, jag och min tjej kompis åt kebab hehe så det var jätte gott. :)

Det jobbigaste var på vägen hem, när jag och min tjej kompis satt i tåget, det fanns tj kille som glodde hela resan hem, snacka om jobbigt. Varför glor folk hela tiden? :S Är det något kan man väl komma fram och prata istället jag bits liksom inte!
Tycket det är jobbigt när folk kollar hela tiden, men men man kan inte göra så mycket åt saken, hänt har hänt liksom.

Nu ska jag vila lite är jätte trött!

Puss & kram

Maria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0