Hemma!

Hejsan älsklingar, vad gör ni? Själv kom jag nyligen hem faktist, jag åt och fixade lite saker innan jag
satte mig vid datorn så det är väl nog därför jag bloggar så sent faktist.

Dagen var rätt så okej om man säger så, jag har faktist inte gjort så mycket än att vara i skolan.
Hade två timmars rast idag eftersom vi hade ingen psykolgi och att det var lunch direkt efter så det var därför jag hade lång rast, både roligt och tråkigt faktist,tycker inte om håltimmar längre vet faktist inte varför.

Just nu sitter jag och lyssnar på arabisk musik, snacka om att jag sitter och knarkar sönder arabiska låtar (när jag menar knarkar då menar jag att jag lyssnar på de 24/7 så ni inte missuppfattar det :) )
Dem är så himla bra!
Om man förstår vad dem sjunger om såklart. :)

Nu ska jag sitta och chilla lite så ni får ha
en skön dag :)

Puss & Kram
Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0