Gym

Hejsan, jag vett att jag inte har bloggat på ett par dagar men de är för att inte har hunnit och har inte orkar så man kan säga att jag har tagit en liten ''paus'' i ett par dagar.
Kunde inte blogga idag för att jag blev tyvärr väckt av min tjej kompis och hon tvinga mig mitt på morgonen att åka till gymmet, så jag gymmade på morgonen ocskå.
Det var ganska skönt faktist, så jag tror jag ska gymma varje helg speciellt på mogonen man blir ganska pigg!

Just nu borde jag vara i kyrkan eftersom jag har en kusin som ska döpa sig idag men tyvärr kan jag inte åka för att prov så jag måste sitta och plugga istället!

Nu ska jag plugga så får väl höra av mig senare

Puss & Kram

Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0