Gym!

Godmorgon älsklingar! Ska snart åka iväg för att gymma igen men vill hinna passa på att blogga innan jag går. :)
Just nu har jag träningsvärk över hela bröstet och det är inte kul kan jag säga er, måste streestsa ordentligt nästa gång de e ganska viktigt!

Bussen kommer om 15 min så jag behöver inte stressa som tur är. :)

Vet ni vad det roliga är?
Att jag vaknar tidigt på helgen, snarare avskyrr jag vakna när det är helg för jag älskar att sova ut!
Men nu dem har två dagarna har jag vaknat för att gymma och det är verkligen konstigt, jag är lat och hatar att gymma hehe!

Nu måste jag hinna me bussen.
See u later ;)

Puss & Kram

Maria!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt med ett morgonpass på gymmet :)

2011-01-23 @ 09:14:00
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du att skratt ? Jo men självklart, vem gör inte de ju. Kolla in min blogg & skratta lite om mina skämt är din humor :)

2011-01-23 @ 11:50:55
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0