Godmorgon!

Godmorgon, har precis vaknat och är fortfarande jätte trött.
Själv somnade jag vid halv fem, fem på morgonen så det kan vara därför jag är fortfarande trött.

Annars hade jag planerat att åke ner till stan en snabbis, men jag orkar inte får bli på måndag efter skolan eller något liknande, jag tror jag ska vara hemma och plugga istället behöver plugga på tyska och historia, inte roligt men jag är tvungen ligger efter i tyskan och måste fixa till historian har prov på onsdag.

Eftersom det är Lördag så kör vi
Vinnarens länk ;)
men det tar vi på en annan inlägg :)

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du har det bra idag babe (:

2011-01-08 @ 14:48:14
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0