tillbaka!

Hejsan, tror faktist jag ska blogga ett tag om jag hinner eftersom jag ska förlova mig om en månad ungefär ;)
Då tänker ni säker wow vad för förlovning??
Jo jag har ju inte bloggat på ett jävligt bra tag så allt hände då jag hittade min prins och ja, vi ska förlova oss i maj ;)
så just nu är jag väldigt upptagen med att förbereda mig till förlovningen, jag har ju hittat vad jag ska ha för klänning och frisören är bokad samt är ringarna klara ;)
Enda som saknas är ju skorna och örhängerna och väskan sedan e jag klar med mitt ;)
Inbjudningarna är klara så snart är det bara att skicka iväg dem.

Just nu sitter jag hemma och tråkar faktist, sitter och messar me folk och har inget att göra!
vill åka iväg men min bror tog busskortet så det går inte, så får vänta på att älsklingen ska komma hit istället ;)

Jag & Älskling på en fest ;)



Det här är blommorna han gav mig då han kom hem till mig och ''bad om min hand''
vi araber har en tradition att killen och hans föräldrar ska hem till tjejen och fråga om han får förlova sig med henne dvs ''be om hennes hand'' sedan är det tjejen och hennes föräldrars beslut om hon accepterar erbjudandet eller inte. Och så klart blev det ett jaa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0