Skärholmen!

Äntligen hemma, vilken jobbig dag det har varit, efter min serie så fixade jag mig eftersom mina kompisar tvinga mig att åka med dem till skärholmen och shoppa, två av mina vänner ville hitta en klänning till min förlovning men tyvärr hitta dem inte, dem klänningarna dem ville köpa var i så fall slut på stoleken så der var väldigt synd!
Som tur är jag klar med mitt såjag slipper stressa mig inför min egen förlovning.



Det hät är i alla fall min klänning som jag har hemma, beställde den genom en katalog och den är mycket finare i verkligheten :D Är jätte glad att jag valde just denna klänning eftersom den passar mig väldigt mycker hehe



Nu ska jag i alla fall äta så vi hörs väl lite senare

Puss & kram

Maria !

Kommentarer
Postat av: Malin & Amelie

Händer i helgen ?:D

2011-04-29 @ 21:01:24
URL: http://somethingyoulike.blogg.se/
Postat av: Tilda

fin blogg :D

2011-04-30 @ 15:33:09
URL: http://tullzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0