Dålig uppdatering!

Hejsan, jag är ledsen för att jag har uppdaterat dåligt idag men tyvärr hann jag inte blogga på morgonen eftersom när jag vaknade åkte jag direkt med mina föräldrar till lokalen där jag ska ha min förlovning, därefter gick vi och handlade. Sedan gick jag upp till grannen och pratade med henne om vissa grejer eftersom det är hon som ska sminka mig på min förlovning så jag behöve prata med henne angående sminket :)

Sedan har jag glada nyheter, langående lagarna till fester som kommunen hade lagt så är dem borta eftersom många människor klagade att dem lade i sig på deras privat liv och det håller jag absolut med om och jag är glad atrt lagen är borta. :)

Det var i alla fall min dag så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma så vi mysa och kolla på film tillsammans så det är väl mysigt va?? ;).

Har faktist saknat han, har ej sätt honom på tre dagar :( hehe okej det kanske är väl normalt att inte kunna se sin kille på tre dagar men jag kan en sluta sakna han, vill vara med honom varje dag och varje sekund hehe :P.

Blir aldrig mätt utav att vara me han, jag kanske är onomal det vet jag inte.:P



Så här ser lokalen ut i alla  fall :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0