prov..

Är ledsen att jag inte bloggade på morgonen men ville blogga nu istället
så jag gick direkt till skolan och gjorde provet, tyvärr så gjorde jag prov första lektionen så äntligen är det över.
Nu är jag hemma i alla fall, gick hem driekt efter provet, orkar inte med skolan idag plus har jag håltimma till klockan halv tre till min sensate lektion börjar, så tyckte att det var onödigt att stanna så jag åkte hem istället :)

Just nu är jag i alla fall hemma och har ont i magen =( så var glada att ni själva
inte har det, för det är inte roligt kan jag säga er.

Men nu måste jag fortsätta att plugga har prov imorgon så vi hörs väl lite senare då :)

Ha en skön dag kram Maria

Kommentarer
Postat av: guevacci

Cha, vad görs? ;D

2010-10-27 @ 13:56:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

Hallådu! ska du se kenza&tyra show imrn? :D

2010-10-27 @ 13:58:59
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0