Godmorgon!

Godmorgon på er! har ni sovit gott ? Det har jag i alla fall :)
Förlåt för att jag inte blogga igår, men tyvrärr hann jag inte, hade fullt upp med båret, klänningen osv
ni vet väl att det tar tid att fixa sig när man är tjej.
Jag började fixa mig från klockan tre till sju så höll på ungefär vid fyra timmar så det gjorde att jag inte hann skriva innan jag gick men nog snack om det.

Förlovningen var i alla fall jätte roligt, vi dansade som galningar haha
och tog bilder och hade det väldigt mysigt:)


JUst nu har jag precis vaknat och inte gjort nåt, snart ska jag ner och äta fruksost och se vad planera blir :)

men senare mot kvällen blir det tårta ;)
Vi ska fria mammas födelsedag, mamma fyllde år den 28 okt, men tyvärr så hade vi skola så vi hann inte fira den riktigt så vi gör det idag i alla fall :)
kommer bli välidigt kul :P



Så här såg jag ut i förlovningen i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SVAR: hihih okej :D



Klicka gärna in & rösta.. tar en sekund.. ♥

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=391&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-30 @ 12:16:23
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0