Förlovning!

Förlåt för att jag inte har bloggat, har inte haft tid, har varit i skolan och haft håltimma kanske sedan första lektionen till lunchen, kunde inte blogga för att bibloteket var stängd, den brukar inte vara öppen på fredagar.
Just nu har jag duschat och väntar på att min kusin ska komma och fixa mitt hår!
Har förlovning idag som jag nämnde tidigare, så grattis till dem igen. :)

Äntligen är det höstlov dvs man får sova ut sig en hel vecka innan det blir skola igen *jippie* :)

Nu måste jag torka håret och fixa lite saker :), hörs senare när jag har tid att blogga :)

Kram

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

GLAD HALLOWEEN

ska du klä ut dig något iår? :)

2010-10-29 @ 23:17:47
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0