En lek!

Ska vi leka en lek?, den som vinner får en länkning?
jag ger en länkning för den ger ett bra svar
Då kör vi :)


Som alla vet har Hugo och paulina gjort slut
för att Paulina var otrogen mot Hugo!

Min fråga är: Skulle du ta tillbaka din partner om den var otrogen mot dig? om han/hon ångra sig för det han/hon gjorde?

Jag vill ha ett svar för/vaför du skulle ta honom/henne tillbaka och mot/vaför du inte skulle ta tillbaka honom/henne!

Den som skrivet ett bra svar vinner en länkning av mig!

(p.s de du får välja om du skriva om för eller mot
Jag ger en länkning för den personer som ger en bra svar till mot
och en annan person som ger ett bra svar till för)



AVSLUTAD!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skulle inte ta tillbka honom för otrohet tycker jag e det värsta. En gång otrogen, alltid otrogen.

2010-10-23 @ 12:48:19
URL: http://loppanlinda.blogg.se/
Postat av: guevacci

låter bra det ;)

2010-10-23 @ 12:58:44
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag är inte ute efter någon länkning, men anledningen till att man är otrogen kan ju bero på flera olika saker. Man kanske har haft de dåligt i förhållandet, tvivlat på varandras kärlek etc och då sökt någon slags bekräftelse hos någon annan. Det är absolut inte rätt men efteråt kan de blir som en väckarklocka för båda parter! Vill man vara tillsammans? Vill man kämpa? för att förhålladet ska bli bättre.



Är man fortfarande kär och älskar sin partner tror jag att man kan gå vidare och förlåta. Det tar säkert tid men det kan ju absolut vara värt de. Alla människor gör misstag stora som små, men de sägs ju att kärleken övervinner allt. Amor Vincit Omnia.

2010-10-23 @ 15:59:19
Postat av: Z A N D R A :)

nej det skulle jag inte pga. att jag inte skulle kunna lita på personen igen! :p

2010-10-23 @ 19:34:44
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Vårat liv i bokstäver

beror nog helt och hållet vad man har för kärlek till varandra, vad det är för partner man har. men har det bara hänt en gång och det beror på att man haft en svaka i förhållandet och bara söker efter bekräftelse av den andra. så tror jag att jag skulle kunna förlåta, men det hade tagit ett tag att börja lita på personen igen. men är man kär och älska personen så är man berädd att kämpa för kärleken man har också. är det personen du vill leva med i hela ditt liv så fine, kämpa kämpa och klankar inte ner på den andra för misstaget den gjort, för någonstans har det funnits kärlek. även ifall du inte vill tycka om personen i det läget, så kan du inte neka att det funnits kärlek emellan er och även finns i det läget. men som ni egentligne vill dölja.



hade personen inte haft ångest och inte visat några känslor för det han gjort så hade jag inte tagit emot honom, för då ser man ju bara hur mycket våran kärleken bevisa. ingenting. men har personen ångest och verkligne ångra det han gjort så fine då hade jag nog gjort det :) och då bevisa ju han att våran kärlek är värd att kämpa för.



otroghet är det värsta jag vet, men man ska aldrig säga aldrig. för någon dag kanske det händer dig själv. även ifall du varit otrogen mot din parnet kanske du får igen någon gång i livet och få veta hur ont det gör att få reda på det. det är hemskt. speciellt när man verkligen älskar personen.



jag tycker inte att hugo ska ta tillbaka paow, för hon kunde ha berättat innan det kom ut på internet och att hugo fick reda på det på det visset, istället valde hon att ljuga för honom rakt upp i ansiktet. nja, hade hon berättat på en gång så kanske det hade varit andra bullar. men inte nu! lågt gjort av henne, även ifall hon bara är 17, så är hon en av dom mognaste 17 åringarna jag vet.. ,men jag hoppas det löser sig för dom två.!



2010-10-23 @ 22:59:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: emeliiens

skulle aldrig ta tillbaka min pojkvän om han var otrogen, om han gjort det en gång, varför skulle han inte kunna göra det igen då? Och äckligt om han varit med någon annan och ändå säger att han älskar mig liksom .. :)

2010-10-24 @ 11:28:44
URL: http://emeliiens.blogg.se/
Postat av: gue

Cha, vad hittar du på denna söndag då? =P

2010-10-24 @ 11:56:26
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0