Dikter!

Hejsan bloggen hur mår ni idag? själv är jag trött efter skolan
ska ta och vila mig en stund sedan börja plugga har 4 prov nästa vecka plus en redovisning
så det är bara att köra på och plugga!

Just nu har jag suttit skrivit två dikter som jag tycker ni ska kunna få läsa, komentera gärna om dem va bra eller dåliga, hur jag ska kunna förbättra dem osv :) skulle vara väldigt taksam :)

Varför är livet så orättvist?
Varför ska alltid två pesoner som älskar varandra lämna varandra?
Speciellt om man älskar honom/henne mer än vad man älskar sig själv, varför måste alltid sann döda två personer? Varför är det alltid svårt att glömma sin sanna kärlek?
Varför kan man inte leva ett normalt liv? Varför är allt bara svart?
det finns många frågor jag vill ställa, men har inga svar till de men kanske bara ett jo för känslorna sitter fortfarande kvar i hjärtat! man vill inte glömma, glömma sina underbara dagar tillsamman, glömma hur lyckligt man hade tillsamman, hur man delade sin glädje/sorg tillsammans därör lider man av sorg och man vill bara gråta ut och få bort all lidande från kroppen men en viktig sak har jag lärt mig här i livet
om man älskar en perosn och vill ha den tillbaka
KÄMPA FÖR PERSONEN OCH VISA HUR MYCKET DU ÄLSKAR HONOM /HENNE VA INTE RÄDD ATT SJUNKA, KÄRLEKEN ÄR BLIND OCH MAN MÅSTE GÖRA ALLT FÖR ATT DET SKA KUNNA HÅLLA!

Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden, till den tiden då vi var ett, med dig var jag lycklig, du hade lärt mig att älska för första gången, du hade låer mig att alla inte är likadana, jag har så många underbara minnen med dig så att jag inte ens vet vart jag ska börja, börja med att förklara vad jag känner för dig, vad jag tycker om dig, hur mycket jag älskar dig.
Du var den underbaraste perosnen som fanns i mitt liv, jag saknar dig mer än allt annat på jorden, jag saknar våra dagar tillsammans, jag saknar även dagarna vi tjafsa för att du ville mitt bästa, men jag trodde du ville mitt sämsta, jag ångrar att jag inte lyssnade på det du sa och att jag inte fick fortsätta vara med dig varje dag <3




Vad tycker ni? :),
själv har jag hört att dem är välidigt bra och känsliga vet inte om det är sant tyvärr :)

Men ni kan avgöra det :)


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Jättebra dikt!

2010-10-22 @ 18:55:41
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: moa

fin dikt!



mitt hjärta dunkar och slår, jag går här och lever, det är iallafall vad du tror, men jag lever inte, inte på riktigt. mitt liv tog slut, jag har inget att leva för, du tog ifrån mej mitt liv, karlek till dej! 4/1-08 rest in peace älskade bror..<3

2010-10-23 @ 00:05:05
Postat av: Emmelist

jo dom var bra...

2010-10-23 @ 09:33:19
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: queen

fina dikter

2010-10-23 @ 17:37:16
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: Denise Linderoth

Det var ju inga dikter men väldigt fina texter :) Känslosamma. Alltid bäst när det kommer från hjärtat.

2010-10-24 @ 23:45:30
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0