dålig uppdatering

Hejsan, jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat idag, hade tyvärr inte varit hemma på hela dagen
kom nyligen så nu bloggar, som sagt är jag jätte ledsen.

Dagen började med att jag gick till skolan, hade två prov engelska och matte äntligen så är det över:)
nu har jag inga prov så skönt förtjänar verkligen lite frihet :)

Efter skolan gick jag och min kompis Leila till skärholem :) det ligget i vid kungens kurva tror jag :P har dålig koll på sånt fast att jag har bott i stockholm i snart 18 år :P

Vi kollade på klänningar för att vi ska ha förlovnings fest:) en utav mina tjej kompis ska förlova sig imorgon så grattis till henne och hoppas henne all lycka i framtiden med hennes kille :)

Annars har jag haft det en bra dag:) förutom morgonen då jag var på dåligt humör men nu är jag i form igen :D

hur har ni själva haft det? :)



Dagens låt blir!


Min Moder!!!!



finns lite arabiska i denna låt

det är svårt att beskriva de han säger på arabsiska men sammanhanget är att han älskar sin mamma mer än allt annat :)














Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Söt blogg !

; )

<3

KrAmSiSaR <3

2010-10-28 @ 22:48:44
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0