Älskar dig mamma!

Har ni känt ibland att ni inte orkar med något? Och att livet är helt meningslöst?
Det kanske är bara jag som tänker så där eller vad vet jag men några gånger ibland orkar jag inte med nått! jag blir negativ med precis allt, vänner, familj, skolan m.m
När jag är negativ hatar jag verkligen mitt liv och jag fattar inte varför, hur ska jag förklara Hmmm, som kanske idag på morgonen, jag vaknade och skulle till skolan jag var helt deppig vet inte varför kanske bara för jag har varit så streesig dom här veckorna men proven, vad hände på morgonen?
jag sitter med mamma i köket och pratar helt normalt, sedan säger jag att jag vill hoppa av skolan, och att jag skiter i mitt liv om jag har nån framtid eller inte, om jag lever eller dör.
Mina känslor vad bara ilska såg bara hat i denna värd, medan min mamma försökte säga att det är mitt val vad jag gör i livet men det viktigaste punkten är att jag inte ångrar det jag gör!
jag förstod mamma exakt vad hon menade men eftersom jag hade bara hat i mig orkade jag inte bry mig.

Men just nu vad känner jag? jag är helt glad! älskar mitt liv, min familj mina vänner, dem betyder väldigt mycket för mig, utan dem skulle jag inte kunna leva, speicellt min mamma!

Jag och min mamma är inte som dotter och moder utan mamma är min bästevänn, jag kan prata om exakt allt för henne och hon finns alltid vid min sida! splear ingen roll hur mycket jag bråkar med henne för till slut kommer båda två veta att vi älskar varandra oerhört mycket!
Jag och mamma finns alltid för varandra, båda berättar för varandra om hur vi mår och vad som händer i värden, jag gömmer ingenting för min mamma för om jag gömmer något mår jag väldigt dålig, jag kan säga exakt allt, som tex om jag har en kille eller tex jag behöver inte ens säga vart jag ska, jag säger bara
- mamma jag ska ut, då svarar hon okej, men ta hand om dig, mamma litar på mig, hon vet vem jag umgås med och vet att jag inte gör fel saker,jag skäms ABSOLUT inte för min mamma, hon är den bäste personen som finns i mitt liv!

Älskar dig mamma<3
och tack för du har funnits för mig och finns fortfarande hos mig<3
älskar dig oerhört mycket och det ska du veta!<3





Kommentarer
Postat av: Temesgen

Fin blogg !:) Anmäl dig till dagens blogg om du vill ha chansen och bli dagens blogg =)!

2010-10-28 @ 23:48:23
URL: http://temeesgen.blogg.se/
Postat av: guevacci

skola sedan dans :D görs?

2010-10-29 @ 13:10:23
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0