vinnarens länkning!

Som ni ser jag jag ändrat min Design på bloggen, är faktist nöjd så kommer ha den ett tag innan jag byter ^^


Och vinnarens länkning är  Lisette och Zofie grattis till er <3
Ni behöver bara trycka på deras namn för att kolla in deras bloggar



Lisette!

Svar på din fråga:
Det är brist på självkänsla som personer förstör medvetet för någon annan. Dom känner sig så "dåliga" att dom måste trycka ner för att må bättre och för att förhöja sig själv.
Det mesta som har med människans beteende att göra har med självkänslan att göra.

Jag tycker mer synd om personer som medvetet förstör för andra. Dom mår antagligen inte så bra och är omedvetna om hur dålig självkänsla dom har, annars hade dom ju gjort något åt det för att förbättra sin självkänsla istället för att ta den enklaste vägen ut och trycka ner andra.



Zofie!

Jag tror att det är såhär:

De som förstör för andra när det gäller KÄRLEK! Har oftast en orsak varför de gör det. De kan vara intresserad´av samma person, som den personen de förstör för-är intresserad av. Rivalitet kallas det. Om så inte är fallet, så förstör de för att de själva är så olyckliga och avundsjuka.

Avundsjuka däremot är ofta på prylar eller för att det går bättre för en annan. En annan är vackrare än man själv är. Det handlar bara om dålig självkänsla. Då tar de ónt att se en annan lyckas. Tyvärr är vi männsikor egoistiska av naturen mer eller mindre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0