Sent inlägg

Hejsan, förlåt för att jag skriver sent inlägg, jag har varit rätt så upptagen, jag och en tjej kompis titta på en skräckfillm, jag hatar skräck kan inte kolla, jag har ingen aning varför jag är feg när det gäller skräck, men jag överlevde i alla fall :)

Filmen var faktist väldigt bra, det var inte så läskigt som jag förväntade mig men jag skulle rekomendera att ni ska kolla på den om ni inte har gjort det :)
Den heter

Stay Alive

Handilingen hanldar om att ett par ungdomar spelar ett online spel, så som dom dör i spelet dör dem i verkligeten också!


Kolla på filmen så förstår ni exakt om vad jag pratar om ;)


Kommentarer
Postat av: jacquelin

jag vill se den, den verkar bra!:)

2010-11-03 @ 12:39:22
URL: http://fontaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0