Lagat mat

Hejsan, som ni ser har jag inte bloggat på ett bra tag men tyvärr så har det hänt flera saker i mitt liv som jag tyvärr inte vill ta upp här i bloggen, det är nog därför jag inte har haft ork att blogga.
Men nu är allt vanligt igen och jag är på G igen genom att börja blogga :D

Idag är det lördag och det betyder att man är ledig från skolan och det är skönt,
men idag har jag varit i köket i tre timmar och lagat mat med mamma.
Då undrar ni säkert hur man orkar sitta och laga mat i tre timmar? men det är för vi lagar en arabisk maträtt som kallas för lahem b3ajin och det är ungefär som en pizza fast med kött (ni får se bilder)
Det är väldigt gott !!!!

och just nu sitter jag och bloggar, är väldigt trött !!!!
Ska väl vila eller hitta på något så vi får väl höras senare :)

Puss och Kram!!


Detta är Lahem b3ajin!


Kommentarer
Postat av: Mina

Åh så fucking gott de är, älskaaa

2010-11-28 @ 08:50:21
URL: http://sisteerss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0