Godmorgon

Godmorgon , hoppas ni har sovit gott, det har  jag i alla fall:)
har precis fixat mig själv och väntar på att klockan ska ticka så jag hinner ta bussen till skolan.

Det kommer vara värdens liv idag i skolan för att igår kväll så mötte real madrid och barcelona varandra
och hela vår skola är typ barcelona/real madrid fans så det kommer va väldigt mycket snack och sånt vara för barca vann med 5-0 :).

annars får man se hur dagen blir, har nu inte så mycket plugg så det är ganska skönt kan både chilla och plugga lite i taget :)

Nu ska jag gå och sitta vid min bäste vän(mamma) och höra lite nyheter :)

så vi kan väl höras lite senare :).

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0