Godmorgon

hejsan, hoppas ni har sovit gott för det har faktist jag så det är väl skönt :)
Dagen är tyvärr inte planerad så jag har ingen aning om vad jag ska göra men kan väl gissa på att jag ska packa ihop saker eftersom det bara är några dagar kvar innan vi ska lämna vårt hus och flytta in i det nya :) både rolig och tråkigt att lämna huset efter 10 års boende eftersom det är här jag känner mig hemma om ni förstår vad jag menar :) men men det är väl lite bra att man byter miljö också :).

När det gäller dagens länk så jag har fått många bra svar! så nu får jag väl sitta och tänka ut vem som vinner dagens länk.
Det kan vara 1-2 personer som vinner en länk  får väl se hur bra svaren är :)

Nu ska jag städa mitt rum sen så skriver jag in vinnaren/vinnarna !
Så vi hörs väl snart :)

Kram Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0