Uppdatering

Hejsan, jag är ledsen att jag inte har uppdaterat idag men tyvärr så hann jag inte :/

Vaknade vid tolv tiden och fick ett telefonsamtal från en barndomsvän som skulle komma hit på besök :) så det är nog därför jag inte har hunnit skriva något idag.

Vi hängde i stan lite i alla fall fikade osv, samt kom min killkusin som umgicks med oss eftersom han skulle köpa barnkläder hehe hans bror har fått tvillingar en pojke och en flicka så gulligt :) så grattis till dom :)

men i alla fall så bad han mig om hjälp, om vad man ska kunna köpa för kläder till nyfödda barn så det var nog därför han hängde med oss :)

Annars var det väldigt trevlig dag i alla fall :)

hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0