Flyttning!

Hejsan, jag är jätte ledsen att jag inte har bloggat på ungefär två, tre dagar men jag har inte haft tid om man ska säga så, jag har ju berättat att jag ska flytta så det är därför jag inte har haft någon tid alls att blogga dem dagarna, jag har packat och städat alla dagar därför har jag inte haft tid beklagar verkligen.


Just nu ska jag börja plugga innan jag städar igen, har faktist städat sedan morgonen, men jag är inte klar ännu, fortsätter med det senare idag eller imorgon efter skolan :/.
Tyvärr så är Höst Lovet över och det innebär att man ska tillbaka till skolan, för mig är det både roligt och tråkigt att gå dit, det tråkiga är att jag inte orkar med lektioner, plus att min första lektion är redovisning så vem orkar liksom med prov första lektionen på skoldagen.
Men det roliga är att man träffar sina klasskamrater igen så man har alltid något roligt att skratta åt :), plus får vi veta vårat resultat om hur det gick med alla mina prover som jag hade förra veckan.

Men nu måste jag tyvärr börja med att plugga för att annars kommer jag inte att göra det.

Troligen börjar jag blogga igen om det inte händer något som gör att jag inte kan blogga.

Annars får ni ha en jätte rolig eftermiddag så hörs vi :)

Kram Maria :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0