Fika dags!

Godmorgon :) hoppas ni har sovit gott idag för det har faktist jag gjort :)
typiskt att den här veckan vaknar jag alltid sent, men det har väl med att jag har höstlov så jag vilar ut mig skönt det i alla fall :).

Ska snart börja städa, sedan fixa mig ska faktist ner till stan och fixa med några vänner :)
det blir mysigt det:)
ska se om det finns saker som man kan köpa också hehe man får väl passa på när man är i stan ju? :)

Annars är väl dagen inte så planerat, får väl se om det blir en film ikväll,
i så fall har ni nån bra film man kolla på? :)

Sjläv kommer jag inte på någon just nu, och det är synd.

Nu måste jag städa och fixa mig, vi hörs väl lite senare :)


Ser inte den här bilden smaskig ut *mums* :P



Kommentarer
Postat av: jessica

mums vad smaskigt det såg ut! ;)

2010-11-20 @ 16:14:47
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0