sova!!

Hejsan, förlåt för att jag inte bloggade igår. Jag somnade direkt när jag kom hem jag var jätte trött hade inte sovt hela natten för att jag och mina vänner dansade hela natten och hade det så kul så när jag kom hem så somnade jag dirket för att jag var trött sedan när jag vaknade kollade jag på en film

The last song med Miley cyrus : Den var jätte bra!, jag hade hört att den va jätte dålig men tvärtom den va jätte bra och sorlig, man får tårar på slutet :'( jätte synd , men men ska inte avslöja för mycket, ni som inte har sätt måste bara se den! den rekomenderas vekligen.

Nu måste jag städa och hjälpa mamma :) vi hörs väl senare

Byee Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0