polis..

Hejsan, jag är ledsen att jag inte bloggade igår för att det blev en katastrof dag, dagen började med att jag var med en tjej kompis vid namet Leila och jag och hon gick runt för att vi hade tråkigt vi viste inte vad vi skulle göra. Senare när vi kom hem så stannade vi ett tag hemma hos mig vi körde biljard jag coh mina syskon plus mina bröders kompisar och kusiner så vi var ungefär 8 stycken, sedan började en alkoholist bråka med oss som vanligt det var tyvärr inte första gången heller så vi började bli sura.
jag ringde mina föräldrar och dem kom plus kom polisen och vi anmälde honom för att många är rädda utav honom, han filmar människor när dem solar och filmar när dem är i köket, han är tyvär inte normal människa och det tycker jag synd om, men i alla fall ska vi få ut honom härifrån.
Idag var vi hos polisen och pratade med honom om hur många människor han har bråkat med och vad han håller på med och eftersom alla är på semeter så går allt inte som det ska men när alla är tillbaka då kommer allting bli bra hoppas jag.

Nämen nu måste jag städa och packa jag ska åka birka båten :)
så imorgon blir det väl lite bloggandet och när jag är tillbaka få får ni väl veta om vad som har hänt där :P.

Vi hörs väl senare Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0