Ny

hejsan jag är en 17 åring tjej som precis har börjat blogga, jag kommer blogga om hur mitt liv är så ni kommer att ta del av den:) nu får jätte gärna fråga saker om ni undrar över något jag är en öppen person :) jag älskar att diskutera om vad som helst. Jag berättar saker om min egen åsikt och hur jag ser just på de sättet osv..
Saker ni bör veta om mig så har jag en sori/libanesisk bakrund jag är en troende människa som tror på kristedomen, men ändå älskar jag att träffa nya kulturer, jag tycker det är väldigt spännande, jag känner många människor får olika länder och alla är olika på deras sätt. Jag tycker inte om när människor har fördommar mot andra för att alla människor är inte likadana alla är helt olika beroende på personen man umgås med.

som sagr har ni frågor eller nått så får ni gärna fråga och hoppas att ni kommer att trivas här :)

/Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0