Vänner!

Nu har jag precis pluggat klart öppnade boken 2 minunter sedan så kollade jag runt och ''pluggade'' sedan tyckte jag att jag kunde det så jag stängde det igen haha!

Annars har jag fikat hemma med mina vänner och har haft det väldigt underbart.
Det var längesedan jag träffade dem så det var väldigt mysigt att snacka tjejsnack och sådant som tjejer brukar göra ;)

Just nu har jag precis städat och pluggat så jag sitter lite vid datorn innan jag börjar plugga igen sedan måste jag sova för att vakna för att gå till skolan och göra provet. Fan va skönt att det är sista provet innan jul.

Nu ska jag väl göra annat så ni får väl ha en skön kväll  :)

Samt får ni väl sova gott ikväll

Godnatt och dröm sött !

Kram Maria!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag har haft det bra (:



åh gott!

2010-12-20 @ 22:29:43
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0