Vänner!

Jag har värdens underbaraste vänner, skulle inte byta ut dem för någon annan på jorden!
Dem har ett hjärta utav guld och jag har en sådan tur som har hittat dem perekta vännerna som verkligen finns för mig när jag behöver dem och tvärtom!

Älskar er otroligt mycket och är verkligen glad att ni har funnits och även finns för mig!!


Kolla vad min vän skrev om mig!
Kan man verkligen ha en sådan underbar vän
som skriver sådana underbara saker!


Så som dem finns för mig så finns jag för
Henne och alla andra utab mina underbara
vänner!!


Jag borde ingentligen sova nu eftersom klockan är tre men jag var tvungen att uppdatera denna innan jag ska iväg för att sova

Ska sova nu älsklingar så ha en skön natt!
Puss och kram
Maria

Kommentarer
Postat av: ojsemma

hoppas du får en bra nyårsafton :)

2010-12-31 @ 11:34:02
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0