The Town

Är ledsen att jag skriver sent men har varit rätt så upptagen dem senaste timmarna.
Det blev faktist ändrade planer iställer för att jag åkte till stockholm så åkte jag istället till en tjej kompis och fikade där med några vänner, så det blev ganska mysigt samt planderade vi saker inför festen som kommer att bli den 27/12 så det kommer bli väldigt roligt. :)

Just nu har jag precis kollat klart på en film som var väldigt bra och rekomenderas att se, som ni säkert har hört talats om till och med, The Town.

The Town handlar om : kriminalitet och kärlek d.vs att en tjuv planerar sitt nästa jobb, men brottas även med känslorna han har för en bankdirektör med koppling till en tidigare stöt. Samtidigt har han en FBI-agent i hälarna som jagar honom och hans gäng.

Den var verkligen jätte bra film, speciellt för dem som gillar action och drama ;)






Kommentarer
Postat av: bitterfittan

god jul på dig förresten (:

2010-12-24 @ 00:30:00
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0