Städat

Har precis städat klart och nu väntar jag på jul middagen :)
Vi ska inte ha skinka idag, vi får se när mamma ska laga julskinkan hehe.

Men idag ska vi i alla fall ha en trevlig kväll med familjen med lite smått och gått så jag hoppas att julen kommer att bli väldigt trevlig.

Tyvärr så blir det inga julklappar i år eftersom vi inte har haft tid med att köpa julklappar eftersom vi har ju flyttat och fixat huset/julgranen osv. Men julen är väl inte förstörd bara för att det inte finns julklappar :)

För mig handlar julen inte om julklappar utan vänner och familj, att man älskar varandra och har en skön dag med varandra :).

Nu ska jag väl hjälpa mamma med att fixa maten,  så ni får ha en skön dag :)




Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas du hade en mysig julafton? (:

2010-12-25 @ 08:52:50
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0