Städat

Hejsan älsklingar, vad har ni gjort idag då?, själv har jag städat och hjälp mamma med att göra tabole,  så man kan säga att  jag har inte gjort så mycket idag heller förutom att städa hemma.
Det känns som att mitt liv handlar bara om städaning liksom, jag städar varje dag smacka om döds tråkigt liv, jag lever verkligen som askungen sagan helt sjukt. Men men kan inte göra så mycket liksom flrutom att bita ihop.

Annars ska vi få gäster idag så väldigt tråkigt eftersom det är små barn och jag orkar inte md huvudvärk eftersom jag har ont i magen!!
Det är verkligen inte roligt plus kan jag bli arg rätt så fort idag eftersom jag inte är speciellt glad.

Jag vill äta tabole nu :( det är en speciell sallad om alla araber brukar äta
den är väldig populär i libanon kan jag säga er :).

Ser det inte gott ut i bilden:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0